Ljubavni život

30. srpnja 2011.

Prilagođeno pretraživanje

Call of Duty 4

Call of Duty 4: Modern Warfare (ili Call of Duty: Modern Warfare) je u prvom osoba pucač video igre , developed by Infinity Ward i objavljeni od strane Activision za PC , Macintosh , PlayStation 3 , Xbox 360 i Wii . A separate handheld game was made from scratch for the Nintendo DS . Odvojena ručni igra je napravljen od nule za Nintendo DS . The game was released in North America, Australia, and Europe in November 2007 for video game consoles and Windows. Igra je izdana u Sjevernoj Americi, Australiji i Europi u studenom 2007 za video igre konzole i Windows. It was released for the Mac in September 2008, then released for the Wii in November 2009, given the name Reflex Edition . It is the fourth installment in the Call of Duty video game series (excluding expansion packs ), and is the first in the Modern Warfare line of the franchise, followed by a direct sequel, Call of Duty: Modern Warfare 2 . To je bio izdan za Mac u rujnu 2008, a zatim pušten za Wii u studenom 2009, s obzirom na ime Reflex izdanje. To je četvrti nastavak u Call of Duty seriji video igara (osim paketi proširenja ), te je prvi u Modern Warfare liniju franšize, nakon čega slijedi izravan nastavak, Call of Duty: Modern Warfare 2 . The game breaks away from the World War II setting of previous games in the series and is instead set in modern times. Call of Duty 4 was in development for two years, and it uses a proprietary game engine . Igra pauze od Drugog svjetskog rata postavke prethodnih igara u nizu te je umjesto toga postavljena u modernim vremenima. Call of Duty 4 je u razvoju dvije godine, i koristi vlasništva igra motor .
The story takes place in the year 2011, where a radical leader has executed the president of an unnamed country in the Middle East , and an " Ultranationalist " movement starts a civil war in Russia . Priča se odvija u godini 2011, gdje radikalni vođa izveo predsjednik neimenovane zemlje u Bliskom istoku , i " ultranacionalističkog "pokret počinje građanski rat u Rusiji . The conflicts are seen from the perspectives of a US Reconnaissance Marine and a British SAS commando , and are set in multiple locations, including the Middle East, Azerbaijan , Russia, and Pripyat, Ukraine . Sukobi su vidjeli iz perspektive američkih izviđanje Marine i britanski SAS komandos , a postavljeni su na više mjesta, uključujući Bliski istok, Azerbejdžan , Rusija i Pripyat, Ukrajina . The multiplayer portion of the game features various game modes, and contains a leveling system that allows the player to unlock additional weapons, weapon attachments, and camouflage schemes as they advance. Multiplayer dio igre značajke različitih načina igre, a sadrži izravnavanje sustav koji omogućuje igrač za otključavanje dodatnih oružja, oružje privitke, i sheme kamuflirati jer oni unaprijed.
Critically acclaimed, the game received an aggregated score of 94% from both GameRankings and Metacritic . Hvaljena, igra dobila sažeti rezultat od 94% iz oba GameRankings i Metacritic . The gameplay and story received particular praise, while criticism targeted the failure of the game to substantially innovate the first-person shooter genre. Igranja i priča dobila posebno hvale, a kritike usmjerene neuspjeh u igri znatno inovacijama prvom licu pucač žanr. The game won numerous awards from gaming websites, including IGN 's Best Xbox 360 Game. Igra je osvojio brojne nagrade od gaming web stranice, uključujući IGN Najbolja Xbox 360 igre. It was the top-selling game worldwide for 2007, selling around 7 million copies by January 19 and over 13 million by May 2009.  To je bio najprodavanija igra u svijetu za 2007, prodajom oko 7 milijuna primjeraka do 19. siječnja, a više od 13 milijuna do svibnja 2009.

Igranje

As opposed to earlier games in the Call of Duty series , the game features modern equipment and new features, some exclusive to the multiplayer part of the game, such as "killstreaks"; killing a number of enemies without the player dying in between kills allows access to various assets including airstrikes and helicopter support. Za razliku od ranije igre Call of Duty seriji , igra ima modernu opremu i nove značajke, neki isključivo multiplayer dio igre, kao što su "killstreaks"; ubojstvo broj neprijatelja bez umiranja igrač u izme ubija omogućuje pristup raznim imovine, uključujući zračne udare i helikopter podršku. A character can be positioned in one of three stances: standing, crouching, or prone; each affecting the character's rate of movement, accuracy, and stealth. Lik može biti smješten u jednom od tri stajališta: stojeći, čučeći, ili skloni, svaki utječu lika stopa pokreta, preciznost, i stealth. Using cover helps the player avoid enemy fire or recover health after taking significant damage. Korištenje pokriti pomaže igrač izbjegavati neprijateljske vatre ili oporavak zdravlja nakon uzimanja značajna oštećenja. As such, there are no armor or health power ups. Kao takva, nema oklopa i zdravlje moć prozore. When the character has taken damage, the edges of the screen glow red and the character's heartbeat increases. Kada lik uzeo oštećenja, crvene rubove ekrana sjaj i lika srca povećava. If the character stays out of fire, the character can recover. Ako lik ostaje izvan vatre, lik može oporaviti. When the character is within the blast radius of a live grenade, a marker indicates the direction of the grenade, helping the player to either flee or toss it back to the enemy. Kad je lik u eksploziji radijusu od žive bomba, marker označava smjer granatu, pomažući igrač ili pobjeći ili bacanje natrag na neprijatelja.

Campaign Kampanja

The player takes on the role of various characters during a single-player campaign. Igrač preuzima ulogu različitih likova u single-player kampanje. The characters' involvement in the plot occurs simultaneously and overlaps the events in the game. Likova sudjelovanje u zavjeri javlja istovremeno i preklapanja događaja u igri. As such, the player's perspective changes from one character to another between missions. after you beat the campaign you can unlock cheats such as unlimited ammo by collecting "enemy Intel." Kao takav, igrač perspektive mijenja iz jednog znaka u drugi između misija. nakon što tuku kampanju možete otključati vara kao što su neograničeno streljivo prikupljanjem "neprijatelja Intel."
Each mission features a series of objectives; the player is led to each objective with the heads up display , which marks its direction and distance. Svaka misija ima niz ciljeva, igrač je dovelo do svaki cilj sa heads up display , koji označava smjer i udaljenosti. Some objectives require that the player arrives at a checkpoint, while other objectives require the player to eliminate enemies in a specified location, stand their ground to defend an objective, or plant explosive charges on an enemy installation. Neki ciljevi zahtijevaju da igrač stigne na kontrolnoj točki, dok su ostali ciljevi zahtijevaju igrač eliminirati neprijatelja u određenom mjestu, stajati na svom mjestu za obranu cilj, ili biljka eksplozivnih pristojbe na neprijatelja instalacije. After the credits, a special epilogue mission is unlocked for play, featuring a four-man squad retrieving a VIP from terrorists who have hijacked an airliner. Nakon kredita, posebna epilog misija je otključan za igru, s četiri čovjeka momčad preuzimanja VIP od terorista koji su oteli zrakoplov. The SAS rescue the VIP and escape before the plane is destroyed. SAS spašavanja VIP i pobjeći prije nego što zrakoplov je uništen. 

Multiplayer Multiplayer


A player completes the objective of a Domination multiplayer game by capturing a flag. Igrač dovrši cilj igre za više igrača Dominacija po hvatanje zastavu.
Call of Duty 4 features team-based and deathmatch -based multiplayer modes on various maps. Call of Duty 4 mogućnosti tima temelji i Deathmatch -based multiplayer načina na različite karte. Each mode has an objective that requires unique strategies to complete. Players can call in UAV reconnaissance scans, air strikes, and attack helicopters, when they achieve three-, five-, and seven-enemy kill streaks respectively. A game ends when either a team or player has reached a predefined number of points, or the allotted time expires in which case the team or player with the most points wins. Svaki način rada ima cilj koji zahtijeva jedinstven strategija za završetak. Igrači mogu pozvati na UAV izviđanje skenira, zračne napade, i jurišni helikopteri, kada su postigla tri, pet i sedam neprijatelj ubiti pruge respektivno. Igra završava kada bilo momčad ili igrač dosegla unaprijed broj bodova, ili dodijelili isteku vremena u kojem slučaju momčad ili igrač sa najviše bodova pobjeđuje. If the points are even when the time expires, Sudden Death mode is activated in which there is no re-spawning and the team who either has the last man standing, or achieves the objective first are the winners. Ako točke su čak i po isteku vremena, iznenadna smrt način aktivira u kojima ne postoji re-mrijesta i tim stručnjaka koji ili je Last Man Standing, ili postiže cilj prvi su pobjednici. If the player is in either of the two matches, then there is an Overtime match, in which the next team to win is rewarded the victory. Ako je igrač u jednu od dvije utakmice, onda je dodatno utakmicu, u kojoj pored momčad za osvajanje je nagrađen pobjedom.
The player's performance in the multiplayer mode is tracked with experience points , which can be earned by killing opposing players, completing challenges, completing objectives, or by completing a round or match. Igrača nastup u multiplayer modu prati sa bodova iskustva , koji se može zaradio ubijajući protivničkih igrača, popunjavanju izazova, ciljeva popunjavanju ili ispunjavanjem okrugli ili utakmicu. As the player gains experience, they advance in level, unlocking new weapons, perks, challenges, and gameplay modes. Kao što je iskustvo igrač dobiva, oni unaprijed u razini, otključavanje novih oružja, perks, izazovi i modovima igre. The highest obtainable level is 55, but on the console versions of the game, the player has the option to enter "Prestige" mode, which returns their level to one and removes all accumulated unlockables. Najviša razina dobiti je 55, ali na konzoli verzije igre, igrač ima mogućnost za ulazak "Prestige" modu, koja se vraća njihovu razinu za jedan i uklanja sve akumulirane unlockables. This process can be repeated up to 10 times with a different insignia being given each time. Ovaj proces može ponoviti i do 10 puta s različitim znakovljem se daje svaki put.
Completing a challenge grants experience points and may unlock weapon attachments. Popunjavanje izazov potpore bodova iskustva i može otključati oružje privitke. As a player's level increases by gaining XP within online games, it unlocks new weapons, perks, or challenges. Kao igrač povećava razina dobivanjem XP unutar online igre, on otključava nova oružja, perks, ili izazova. As the player advances in levels, they earn the ability to customize their classes; this includes selecting their main weapon, side arm and special grenade type. Kao igrač napredak u razinama, oni zaraditi sposobnosti da se prilagodite svoje klase, a to uključuje odabiranjem njihovih glavno oružje, strana ruka i posebna granata tipa. Additionally, the player can select 3 perks, one from each of the three "Tiers", that can customize their character further. Osim toga, igrač može odabrati 3 perks, jedan iz svake od tri "Tiers", koji se može prilagoditi njihov karakter i dalje. Perk effects include, but are not limited to, extra ammunition, increasing bullet damage by the player, or dropping a live grenade when the player is killed. Perk učinci uključuju, ali nisu ograničeni na, dodatni streljiva, povećanje bullet štete od strane igrača, ili ispuštanje žive granatu kada igrač je ubijen. The player is also given the choice to complete challenges in order to receive even more experience points; challenges include achieving a certain number of kills with a specific weapon, shooting down a helicopter or performing a number of head shots. Igrač je također s obzirom na izbor za dovršetak izazovima kako bi dobio još više bodova iskustva; izazovi uključuju postizanje određenog broja ubija s određenim oružjem, obaranje helikoptera ili obavlja niz glavu metak. Additionally, when the player attains a certain amount of headshots with a specific weapon, excluding sidearms, the player unlocks extra weapon "camos", or camouflage, to use for that specific weapon. Osim toga, kada igrač dostigne određenu količinu headshots s određenim oružjem, osim sidearms, igrač otključava dodatne oružje "camos", ili kamuflaža, da koriste za to određene oružje.
Prilagođeno pretraživanje

TRAVIAN

Igranje                          

Travian je masivno multiplayer online browser-based strategija igra razvijen od strane njemačke softverske tvrtke Travian Games . The game's developers drew roughly from Classical antiquity and particularly from the Roman Empire to create a predominantly militaristic real-time strategy . Igre programeri privukao otprilike od klasične antike , a posebno iz Rimskog Carstva stvoriti pretežno militaristički u realnom vremenu strategije . It has been suggested that Travian' s creators may have drawn from an earlier German board game, The Settlers of Catan , for layout; there are similarities in resource development and theme as well. On je sugerirao da Travian je kreatori može imati izvući iz ranijih njemačkog igra na ploči, doseljenici Catan , za izgled, postoje sličnosti u razvoju resursa i temu, kao dobro.
Along with three English versions, and the original German version, Travian has been translated into over 40 other languages,  and has over 5 million players and over 300 servers worldwide.  In 2006, it won the Superbrowsergame Award , in the large games category. Uz tri engleske verzije, a izvorni njemačke verzije, Travian je prevedena na više od 40 drugih jezika i ima više od 5 milijuna igrača i preko 300 poslužitelja u cijelom svijetu. U 2006, on je osvojio nagradu Superbrowsergame, u velikim igrama kategoriji. 
Travian is programmed in PHP and runs in most modern browsers. Travian was also the first game of its type to be playable on mobile phones . Travian je programiran u PHP i radi u većini modernim preglednicima. Travian je također prva igra te vrste se reproducirati na mobilnim telefonima . When played on a mobile phone, it used Java . However, the Java application is no longer developed or supported. Kada se igrao na mobilnom telefonu, ona se koristi Java .  Međutim, Java programa više nije razvijena ili podržava.


Every player enters Travian as a leader of a small village as a Roman , Gaul or Teuton  with two people—a population of two—in their village. Svaki igrač ulazi Travian kao vođa malog sela kao rimski , Galije ili Teutonski  sa dvoje ljudi, stanovnika dva u njihovo selo. The village has only one building in its village centre, known as the Main Building, around which are spaces for further buildings to be constructed. U selu ima samo jednu zgradu u selu centar, poznat kao Main Building, oko kojeg su prostor za daljnji zgrada biti izgrađena. There are some prerequisites for constructing most buildings. Postoje neki preduvjeti za gradnju najviše zgrade.
Outside the village centre there are 18 resource fields that are level 0. Izvan centra mjesta ima 18 resursa polja koja su na razini 0. Every player's first village has the same distribution of resource fields, but additional villages may have a different distribution of fields. Svaki igrač je prva mjesta ima istu raspodjelu resursa polja, ali dodatni sela mogu imati različite raspodjele polja. Each resource field is either a Woodcutter (produces Wood/Lumber), Clay Pit (produces Clay), Iron Mine (produces Iron) or Wheat Field/Cropland (produces Wheat/Crop). Svaki resurs polje je bilo Drvosječa (proizvodi Drvo / Drvo), Glina Pit (proizvodi Glina), Rudnik željeza (proizvodi željeza) ili žitno polje / Cropland (proizvodi Pšenica / Crop). These fields produce a certain amount of resources per hour, depending on their levels. Te proizvode polja određenu količinu sredstava po satu, ovisno o njihovoj razini. At level 0, each resource field produces two units per hour. Na razini 0, svaki resurs polje proizvodi dvije jedinice po satu. There are also oases which can increase the production rate of resources, and can be occupied using a Hero when the Hero's mansion has reached a sufficient level. Tu su i oaze koje mogu povećati proizvodnju stopa sredstava, a može biti okupirana pomoću Heroj kada dvorac heroja dosegla dovoljnu razinu. Resources are required to construct buildings, to sustain the population and to train and feed troops. Resursi su potrebni za izgradnju zgrade, za održavanje populacije, a za vlak i hrane za životinje vojnika.  A player can increase the production rate by upgrading the fields. Igrač može povećati stopu proizvodnje nadogradnju polja. 
At the start of the game, the selection of buildings a player can construct is very limited. Na početku igre, izbor zgrada igrač može konstruirati je vrlo ograničena. As the village is developed, a wider range of buildings become available for construction. Kao naselje se razvija, širi raspon objekata postanu dostupni za izgradnju.
A greater aspect for the game is its troops. Veća aspekt za igru ​​je njegova snaga. Troops are produced in the Barracks, Great Barracks, Stable, Great Stable and Workshop. Postrojbe su proizvedena u vojarni, Velika vojarna, Konjušnica, Velika Stabilan i radionica. They allow a player to raid other villages and steal their resources, which will benefit the attacker. Oni omogućuju igraču da napad drugih mjesta, te ukrasti svoje resurse, koji će imati koristi napadača. When the Barracks have been upgraded to level three, the player may build an Academy, which allows them to research new types of troops; the player may also construct new types of buildings (such as the Armoury  and Blacksmith ) once the Academy has been upgraded to a sufficient level. Kad je vojarna su unaprijeđeni na razini tri, igrač može izgraditi akademiju, što im omogućuje da istraživanja nove vrste vojnika, Igrač svibanj također konstruirati nove vrste zgrada (kao što je Oružarnica  i Blacksmith ) nakon što je Akademija je nadograđen na dovoljnu razinu. A Stable allows cavalry to be trained. Stabilna omogućuje konjice biti obučeni. These units are faster and more expensive than infantry. Te jedinice su brže i više skuplji od pješaštva. The Workshop allows siege engines—rams which destroy walls and catapults which destroy buildings—to be manufactured. Radionica omogućuje opsade motora, ovnova koji uništavaju zidovi i katapulti koji uništavaju zgrade, biti proizvedeni. These units are slower and more expensive than infantry and cavalry. Te jedinice su sporiji i skuplji od pješaštva i konjice. Administrators, known more commonly as chiefs, are units which persuade enemy villages to join the attacker's realm. Administratori, poznat više uobičajeno kao poglavice su jedinice koje uvjeriti neprijatelja sela da se pridruže napadača carstvo. Units which gain experience in battle, known as Heroes, can be trained from an existing unit in the Hero's mansion. Jedinice koje steći iskustvo u borbi, poznat kao heroja, mogu biti osposobljeni iz postojeće jedinice u dvorac heroja.
The ultimate goal of Travian is to construct and upgrade a Wonder of the World  to level 100. Krajnji cilj je Travian izgraditi i unaprijediti svjetsko čudo  na razini 100. The World Wonder requires millions of resources and takes a large amount of time to complete. Svjetsko čudo zahtijeva milijune resursa i ima veliku količinu vremena za dovršenje. Once a World Wonder is upgraded to level 100, the game ends and the winner and their alliance is announced. Nakon što je svjetsko čudo nadograđuje na razini 100, igra završava, a pobjednik i savez je najavio. A player needs a construction plan in order to be able to construct a World Wonder; these plans are obtained from Natarian villages. Igrač treba plan izgradnje kako bi se mogli izgraditi svjetsko čudo, ti planovi su dobiveni iz Natarian sela.
An appropriate ranking system has been created that determines the players' rank from raiding, attacking, defending and building. Odgovarajući sustav rangiranja je stvoren da određuje igrača rang iz raiding, napada, obrane i izgradnje. Players can earn medals for their profile page by taking a top 10 place in the ranks. Igrači mogu zaraditi medalje za svoje Profil stranica od uzimajući top 10 mjesto u redovima. If a player gets themselves into the top 10 ranks, and earns a medal, it will contain information about the category, the position they came and of what week in since the start of the server they earned it. Ako igrač se dobiva u top 10 redova, a zarađuje medalju, to će sadržavati podatke o kategorije, položaj su dolazili i onoga što tjedan od početka servera koje je zaradio.

 Factions- frakcije


From the left are the Teuton, Gaul, and Roman troops as depicted in game. S lijeve strane su Teutonski, Galije, i rimskog vojnika kao što je prikazano u igri.
There are three tribes available to be played, the Romans , the Gauls , and the Teutons . Postoje tri plemena na raspolaganju da se igrao, Rimljani , Gali i Teutonci . Each has its own characteristics. Svaka ima svoje karakteristike. The Romans cities build faster than other tribes, the Gauls defend better than the others, and the Teutons are geared towards an aggressive style of play. Rimljani su gradovi grade brže od drugih plemena, Gali braniti bolje od drugih, a Teutonci su usmjerena prema agresivni stil igre.
However, each tribe can be played defensively or aggressively, so the actual style of play always comes down to the individual. Međutim, svaki pleme mogu igrati defenzivno ili agresivno, tako da stvarni stil igre uvijek dolazi do pojedinca. The fourth tribe, known as the "Natars", are an NPC tribe who were—according to the game—the enslavers of the Gauls and the Teutons before the Romans invaded Travian . Četvrti plemena, poznata kao "Natars", su NPC- plemena-koji su bili u skladu s igra-enslavers na Gali i Teutonci prije Rimljani napali Traviana. The Natars enjoy many benefits normal tribes do not, but only come into the game as part of the end game sequence, more specifically, 260 days after the start of the server (except if the player is on a three speed server, in which case they appear after 100 days. (Elite two speed and ten speed servers are available)). The Natars uživati ​​u brojnim prednostima normalno plemena ne, ali samo dolaze u igru ​​kao dio slijeda kraja utakmice, točnije, 260 dana nakon početka servera (osim ako je igrač na tri brzine poslužitelja, u kojem slučaju se pojavljuju nakon 100 dana. (Elite s dvije brzine i deset brzina servera su dostupni)).
Another NPC tribe is the "Nature" tribe, which the creatures occupying abandoned oases belong to. Drugi NPC pleme je "priroda" plemena, koji stvorenja zauzimaju napuštene oaze pripadaju. Unlike the other four tribes, Nature 'troops' do not attack but players can attack these nature troops. Za razliku od ostala četiri plemena, Priroda 'trupe' ne napada, ali igrači mogu napadati te prirode vojnika.

 Villages- Naselja

Along with the village a player starts out with, one can also found or conquer additional villages. Uz selo Igrač započinje s, on se također može naći i osvojiti dodatne sela. These additional villages increase total resource production, cause population growth and help support larger armies. Ove dodatne sela povećanje ukupne proizvodnje resursa, uzrok rasta stanovništva i pomoći podrška veće vojske. To found a second village, certain preconditions must be met. Da biste pronašli drugi selo, određeni preduvjeti moraju biti zadovoljeni. These include creating and leveling up certain types of buildings, along with earning a certain amount of culture points. To uključuje stvaranje i niveliranje određene vrste građevina, uz zarađivati ​​određenu količinu kulture bodova. Culture points are automatically produced daily and accumulated, based on the amount and type of buildings in the village(s). Kultura točke automatski se proizvode dnevno i akumulirane, ovisno o količini i vrsti zgrade u naselju (s). Almost all buildings made in Travian give the village culture points. Gotovo sve zgrade su u Travianu dati bodove kulture sela. Production of culture points can be sped up by hosting parties in the village Town Hall. Proizvodnja kulture bodova može se ubrzala hosting by stranke u dvorani selu grada. After the required amount of culture points are achieved, and the player has built the required buildings to the required levels, the player may train 3 Settlers to go and found a new village at any vacant area chosen. Nakon što su potrebnu količinu kulture bodova postignut, a igrač ima izgrađen potrebne zgrade potrebne razine, igrač može trenirati 3 naseljenika da ide i osnovali novo selo bilo upražnjeno području izabrali. Settlers must be given 750 of each resource before they start their journey. Naseljenici mora dati 750 od svakog resursa prije nego što počnu njihova putovanja.
A player may also choose to create an Administrator (Senator, Chief or Chieftain) instead. Igrač također može odabrati stvaranje administrator (Senator, Poglavica ili Starješina) umjesto. These units need a level 20 Academy first. Ove jedinice trebaju razini 20 akademija na prvom mjestu. They allow the player to conquer another player's village and make it their own, but a player's last or only village (ie the capital) cannot be conquered this way. Oni omogućuju igraču za osvajanje drugog igrača naselje i učiniti ga svojim, no igrač posljednjeg ili jedinog naselja (tj. kapital) ne može biti osvojen na ovaj način.

 Alliances- savezi

The game is heavily geared towards cooperative play . Igra je jako usmjerena prema zadruga igrati . To be successful, players often need to work with others in an alliance and with allies. Da bi bili uspješni, igrači često je potrebno raditi s drugima u savez i sa saveznicima. It is to all practicable purposes impossible for any single player to win, but an alliance can win together. To je sve izvedivo u svrhu nemoguće za bilo jednog igrača koji je osvojio, ali savez može pobijediti zajedno.
Resources can be traded between players, and towns can be reinforced with another player's troops. Resursi mogu se trguje između igrača, i gradovi mogu biti pojačan s još igrača vojnika. An in-game alliance feature is available, providing the main catalyst for strategic play within Travian ; players join and fight together from mutual benefit. U igri savez je značajka dostupna, pod uvjetom da je glavni katalizator za strateška igra u Travian, igrači se pridruže i bore zajedno s obostranu korist. Within an alliance, players can view attack and defense information for all alliance members, and also benefit from improved communication tools such as mass alliance-wide in-game messages. Unutar Saveza, igrači mogu vidjeti napad i obranu informacija za sve članove Saveza, a također imaju koristi od poboljšanih komunikacijskih alata kao što su masovna savez-širok u igri poruka.
Since the maximum number of members in an alliance is 60, 'wings' tend to form as an alliance develops. Budući da je najveći broj članova u savezu je 60, "krila" imaju tendenciju da se formira kao savez razvija. Splitting into wings entitles having multiple sub-alliances, often with similar names, acting as one alliance but in different areas of the game. Cijepanje u krila daje pravo da više pod-saveza, često sa sličnim imenima, djeluje kao savez, ali u različitim područjima u igri. Players in the same alliance may attack each other, but this would be considered treason . Igrači u istom savezu može napasti svaki drugi, ali to će se smatrati izdajom . Towards the end of a round, different alliances often join together, resulting in larger coalitions (known as meta alliances); other diplomatic agreements include non-aggression pacts (NAP) and confederations . Krajem kruga, različite saveze često spajaju, što je rezultiralo u većim koalicije (poznat kao meta saveza); ostalih diplomatskih sporazumi uključuju ne-agresiji paktova (NAP) i središnjice .
A ranking system determines alliances' rank from attacking, defending, raiding and growth. Sustav rangiranja određuje saveza 'čin od napada, obrane, pljačkali i rast. Alliance earn medals for their profile page by ranking in the top 10 for a category. Savez zaraditi medalje za svoj profil stranicu rang u top 10 za kategoriju. The medal will contain information about the category, the position they came and when they earned it. Medalja će sadržavati podatke o kategorije, položaj su došli i kad su ga zaradili.

 End game- Kraj igre

Each Travian server ends with the "end game" sequence. Svaki Travian server završava s "kraja igre" slijed. For normal servers the sequence begins after about 260 days, and for Speed3x servers, it starts after about 100 days. Za normalne poslužitelje slijed počinje nakon oko 260 dana, a za Speed3x servere,  počinje nakon oko 100 dana. After this time has elapsed, the Natars, a vicious tribe controlled by the computer , are released. Nakon tog vremena je prošlo, Natars, začarani pleme pod kontrolom računala , su pustili. As the players on the server begin to build the Wonder of the World, the plans of which they have captured from the Natars, they meet resistance from both enemy players and alliances and the Natars. Kako igrači na poslužitelju početi graditi svjetsko čudo, planovi koji su zarobljeni od Natars, susreću otpor s obje neprijatelja igrača i saveza i Natars. With every five levels that the Wonder is upgraded, the Natars attack the villages containing the Wonders until level 95, when they will then attack upon the completion of every new level. Sa svakih pet razina koje Wonder je unaprijeđen, Natars napad sela sadrži čuda sve do razine 95, kada će napad na završetku svake nove razine. The first player to build their World Wonder to level 100 wins the server, which stops and restarts after a period of time (generally about 3 weeks). Prvi igrač da izgrade svoje svjetsko čudo na razini 100 pobjeda poslužitelja, koji se zaustavlja i ponovno nakon nekog vremena (obično oko 3 tjedna). Then a new game begins, and the cycle repeats. Tada počinje novu igru, a ciklus se ponavlja.
Prilagođeno pretraživanje

MOJ RODNI GRAD





            


Panorama grada Osijeka

Država Hrvatska

Županija Osječko-baranjska



Površina

- gradskog naselja 30 km2

Nadmorska visina 90 mnm

Stanovništvo (2001.)

- ukupno 114.616[1] stan.
Gradska naselja 11 naselja

Zaštitnik Sv. Petar i Pavao                                                    


Autooznaka OS

Službena stranica www.osijek.hr

Zemljovid


Osijek na zemljovidu HrvatskeKoordinate: 45°33′04″N 18°41′38″E / 45.551°N 18.694°E / 45.551; 18.694



Osijek je grad u istočnoj Hrvatskoj. Smješten je u ravnici na desnoj obali rijeke Drave između 16-og i 24-og kilometra od ušća u Dunav. Najveći je grad u Slavoniji, četvrti po veličini grad u Hrvatskoj te sjedište Osječko-baranjske županije. Grad je industrijsko, upravno, sudsko i kulturno središte.



U sastavu grada Osijeka nalazi se 11 naselja (stanje 2006), to su: Brijest, Briješće, Josipovac, Klisa, Nemetin, Osijek, Podravlje, Sarvaš, Tenja, Tvrđavica, Višnjevac .



Osijek se sastoji od starog grada, Tvrđe, izgrađenog većinom u 18. stoljeću, zatim Gornjeg grada, Donjeg grada i Novog grada (s naseljima Jug I i Jug II), Cvjetnog naselja te Retfale i Industrijske četvrti. Osijek je grad s puno zelenila; na području grada nalazi se 17 parkova u ukupnoj površini od 394.000 m².


Stari vijek [uredi]
Na tlu današnjeg grada bilo je više Keltskih i Andizetskih naselja, od kojih je zacijelo najveću važnost imala Keltska Mursa. Njena lokacija na mjestu današnjeg Donjeg Grada potvrđena je osobito nalazom keltskog svetišta iz 2. st.p.n.e. (Slavica Filipović). Rimski vojni logor iz vremena osvajanja Panonije potvrđen je nalazom tegula VII Legije. Dvostruki opkopi i očuvani zemljani nasipi bedema logora bili su vidljivi na površini sve do sredine 18. stoljeća, kada im je položaj na zapadnoj strani zabilježen i u kartografskim prikazima, a nestali su širenjem Donjeg Grada. Standardni pravokutni legijski Castrum imao je prema Dravi utvrđeni dodatak koji je štitio luku i most preko Drave od kojega su još uvijek za niskog vodostaja vidljivi temeljni ostaci kamenih stubova. Na most se s druge strane Drave nastavljao dugački nasip ili sustav mostova preko močvara, vjerojatno prema Kopačevu, svojevrsna preteča kasnijeg slavnog Osječkog mosta do Darde sultana Sulejmana.
U vrijeme cara Hadrijana rimska Mursa uzdignuta je u status kolonije Colonia Aelia Mursa (124. ili 133. g.), a grad se razvio u velikoj ekstenziji i izvan zidina nekadašnjeg Castruma s njegove zapadne strane. Središnji dio te zapadne ekstenzije istražuje se kontinuirano od 2001.g.vrlo opsežnim arheološkim istraživanjima pod vodstvom Slavice Filipović, voditeljice antičkog odjela Muzeja Slavonije. Otkrivena je vjerojatno središnja ulica u pravcu istok - zapad (Decumanus Maximus) s kolovozom širokim 3 m te dubokim odvodnim jarcima s obje strane ulice (s kojima njena širina narasta na 8 m) te širokim trijemovima na obje strane (brojne baze stupova trijemova, kao i kapiteli nađeni su obrušeni u jarcima). Ulica je otkrivena u dužini od oko 150 m, a uz nju s jedne i druge strane iza trijemova i brojne građevine nekadašnjeg gradskog tkiva od kojih se ističu tabernae, veliko svetište boga Silvana (s 5 žrtvenika i ostacima zidova i trijema oko njih, dim. 57x34m), jedne veće građevine (površ. 1,600 m2) s osobitio reprezentativnim pročeljem itd.
Na temelju navoda grčkog povjesničara Zosima pretpostavlja se postojanje građevine amfiteatra izvan jugozapadnog dijela obrambenih zidina rimske Murse. Također ing. Franjetić spominje jednu depresiju koja se može odčitati na karti iz 18. st. blizu spomenutog ugla Castruma, koja po svoj vjerojatnosti predstavlja indicirani ostatak građevine rimskog amfiteatra.
351. g. odigrala se pred zidinama Murse velika bitka između cara Konstancija II., sina i nasljednika cara Konstantina Velikog i uzurpatora Magnencija, bitka između suprotstavljenih rimskih vojski istočne i zapadne strane Carstva, jedna od najkrvavijih međusobnih sudara rimske vojske u povijesti Rimskog carstva. Nakon pobjede, koju je Konstancije dočekao u molitvi u arijanskoj crkvi sv. Mučenika na groblju izvan zidina Murse, Konstancije je u Mursi podigao i trijumfalni slavoluk (čiji ostaci još nisu pronađeni).
Grad su konačno 441. g. razorili Huni.

Srednji vijek [uredi]

Osijek je 1996. proslavio 800-tu obljetnicu postojanja mada je kao trgovačko i prometno središte postojao mnogo ranije. Godina 1196. je godina otkada se raspolaže s prvim pisanim pisanim dokumentom vezanim za grad. Isprava iz tog doba pokazuje da je to doba postojala pravna država je upućuje na sustav zaštite privatnog prava i materijalnih dobara. U dokumentu kralj Emerik, (1196. - 1204.), potvrđuje cistercitskom cikadorskom samostanu pravo ubiranja pristojbi od carina i trgovine te skelarine preko rijeke pošto je Osijek je bio poznat prijelaz preko rijeke Drave.[2] Osijek je imao veoma bogat srednjovjekovni život,ali su bilo kakvi spomenici iz tog razdoblja uništeni od Osmanlija i danas ih ima samo u tragovima.
Ime Osijek su Hrvati dali naselju zbog ponešto povišenog mjesta od okolih voda, mjesto gdje je "oseka" , te je suho i pogodno za izgradnju nastambi. U jednom dokumentu se ime spominje kao Ösek, kao i Oesek, da bi pod uticajem mađarskog jezika i njegove prilagodbe bio zapisan kao Eszek ili Ezeek. Kasnije su varijante, Essegg, njemačka ili Essec, latinska, samo jezične prilagodbe izvornom hrvatskom.

Novi vijek [uredi]

KBC Osijek - stara kirurgija
Osvajači Osmanskog Carstva u grad su stigli 14. kolovoza 1526. kad je Osijek predan bez borbe, no kažu da ga je Ibrahim-paša do temelja razorio. Kasnije ga Sulejman Veličanstveni potpuno obnavlja te gradi čuveni pontonski most preko Drave i obližnjih močvara do mjesta Darda u ukupnoj dužini od 8 km. Osijek kasnije opet postaje čuven po obrtu, trgovini i velikim sajmovima.
Grad je ostao pod Turcima više od 150 godina,u sklopu Požeškog sandžakata, i biva oslobođen 29. rujna 1687. da bi uskoro, od 1690. pod turskom opsadom, bio potpuno porušen, no ovoga puta ne i osvojen.
Od 1687. Osijek i istočno područje današnje Hrvatske nalazili su se u okviru Habsburške Monarhije. Zbog strateškog položaja grada, nove su vlasti na obali Drave izgradile vojno utvrđenje, koje čini današnju Tvrđu, (1712. - 1721.). Unutar bedema nastao je grad građanskih kuća u baroknom stilu. Stanovništvo se zbog vojnih razloga naseljavalo zapadno i istočno te su tako nastale nove četvrti. Na zapadu, uzvodno uz Dravu Gornji grad te nizvodno od Tvrđe Donji grad.
Gospodarski i kulturni razvoj Osijeka doveo je do ujedinjenja triju gradskih općina u jednu 2. prosinca 1786. godine, koja je ubrzo postala grad, u kome su se nalazili brojni obrtnici, trgovci, knjižnice, kazališta, a već 1729. godine otvorena je latinska gimnazija. U 1735. godini osnovana je tiskara, a započeli su i viši studiji filozofije i teologije. Dana 28. kolovoza 1809. godine Osijek je svečano proglašen slobodnim i kraljevskim gradom u Austro-Ugarskoj Monarhiji, a time počinje novo doba grada Osijeka.
Sredina 19. stoljeća je doba bržeg razvoja Osijeka, osobito Gornjeg grada. U Donjem je gradu 1874. godine sagrađena jedna od najvećih i najljepših bolnica u ovom dijelu Europe. Godine 1846. podignuta je velika županijska palača, a kasnije, 1866., nasuprot županijske palače i Hrvatsko narodno kazalište. Pod kraj 19. stoljeća otvoraju se srednje škole - obrtna, realna, učiteljska i trgovačka. Na potezu od Tvrđe do Gornjeg grada kasnije se grade vile i druge građevine u secesijskom stilu.