TRAVIAN
Igranje 
Travian je masivno multiplayer online browser-based strategija igra razvijen od strane njemačke softverske tvrtke Travian Games . The game's developers drew roughly from Classical antiquity and particularly from the Roman Empire to create a predominantly militaristic real-time strategy . Igre programeri privukao otprilike od klasične antike , a posebno iz Rimskog Carstva stvoriti pretežno militaristički u realnom vremenu strategije . It has been suggested that Travian' s creators may have drawn from an earlier German board game, The Settlers of Catan , for layout; there are similarities in resource development and theme as well. On je sugerirao da Travian je kreatori može imati izvući iz ranijih njemačkog igra na ploči, doseljenici Catan , za izgled, postoje sličnosti u razvoju resursa i temu, kao dobro.
Along with three English versions, and the original German version, Travian has been translated into over 40 other languages, and has over 5 million players and over 300 servers worldwide. In 2006, it won the Superbrowsergame Award , in the large games category. Uz tri engleske verzije, a izvorni njemačke verzije, Travian je prevedena na više od 40 drugih jezika i ima više od 5 milijuna igrača i preko 300 poslužitelja u cijelom svijetu. U 2006, on je osvojio nagradu Superbrowsergame, u velikim igrama kategoriji.
Travian is programmed in PHP and runs in most modern browsers. Travian was also the first game of its type to be playable on mobile phones . Travian je programiran u PHP i radi u većini modernim preglednicima. Travian je također prva igra te vrste se reproducirati na mobilnim telefonima . When played on a mobile phone, it used Java . However, the Java application is no longer developed or supported. Kada se igrao na mobilnom telefonu, ona se koristi Java . Međutim, Java programa više nije razvijena ili podržava.Every player enters Travian as a leader of a small village as a Roman , Gaul or Teuton with two people—a population of two—in their village. Svaki igrač ulazi Travian kao vođa malog sela kao rimski , Galije ili Teutonski sa dvoje ljudi, stanovnika dva u njihovo selo. The village has only one building in its village centre, known as the Main Building, around which are spaces for further buildings to be constructed. U selu ima samo jednu zgradu u selu centar, poznat kao Main Building, oko kojeg su prostor za daljnji zgrada biti izgrađena. There are some prerequisites for constructing most buildings. Postoje neki preduvjeti za gradnju najviše zgrade. 
Outside the village centre there are 18 resource fields that are level 0. Izvan centra mjesta ima 18 resursa polja koja su na razini 0. Every player's first village has the same distribution of resource fields, but additional villages may have a different distribution of fields. Svaki igrač je prva mjesta ima istu raspodjelu resursa polja, ali dodatni sela mogu imati različite raspodjele polja. Each resource field is either a Woodcutter (produces Wood/Lumber), Clay Pit (produces Clay), Iron Mine (produces Iron) or Wheat Field/Cropland (produces Wheat/Crop). Svaki resurs polje je bilo Drvosječa (proizvodi Drvo / Drvo), Glina Pit (proizvodi Glina), Rudnik željeza (proizvodi željeza) ili žitno polje / Cropland (proizvodi Pšenica / Crop). These fields produce a certain amount of resources per hour, depending on their levels. Te proizvode polja određenu količinu sredstava po satu, ovisno o njihovoj razini. At level 0, each resource field produces two units per hour. Na razini 0, svaki resurs polje proizvodi dvije jedinice po satu. There are also oases which can increase the production rate of resources, and can be occupied using a Hero when the Hero's mansion has reached a sufficient level. Tu su i oaze koje mogu povećati proizvodnju stopa sredstava, a može biti okupirana pomoću Heroj kada dvorac heroja dosegla dovoljnu razinu. Resources are required to construct buildings, to sustain the population and to train and feed troops. Resursi su potrebni za izgradnju zgrade, za održavanje populacije, a za vlak i hrane za životinje vojnika. A player can increase the production rate by upgrading the fields. Igrač može povećati stopu proizvodnje nadogradnju polja.
At the start of the game, the selection of buildings a player can construct is very limited. Na početku igre, izbor zgrada igrač može konstruirati je vrlo ograničena. As the village is developed, a wider range of buildings become available for construction. Kao naselje se razvija, širi raspon objekata postanu dostupni za izgradnju. A greater aspect for the game is its troops. Veća aspekt za igru je njegova snaga. Troops are produced in the Barracks, Great Barracks, Stable, Great Stable and Workshop. Postrojbe su proizvedena u vojarni, Velika vojarna, Konjušnica, Velika Stabilan i radionica. They allow a player to raid other villages and steal their resources, which will benefit the attacker. Oni omogućuju igraču da napad drugih mjesta, te ukrasti svoje resurse, koji će imati koristi napadača. When the Barracks have been upgraded to level three, the player may build an Academy, which allows them to research new types of troops; the player may also construct new types of buildings (such as the Armoury and Blacksmith ) once the Academy has been upgraded to a sufficient level. Kad je vojarna su unaprijeđeni na razini tri, igrač može izgraditi akademiju, što im omogućuje da istraživanja nove vrste vojnika, Igrač svibanj također konstruirati nove vrste zgrada (kao što je Oružarnica i Blacksmith ) nakon što je Akademija je nadograđen na dovoljnu razinu. A Stable allows cavalry to be trained. Stabilna omogućuje konjice biti obučeni. These units are faster and more expensive than infantry. Te jedinice su brže i više skuplji od pješaštva. The Workshop allows siege engines—rams which destroy walls and catapults which destroy buildings—to be manufactured. Radionica omogućuje opsade motora, ovnova koji uništavaju zidovi i katapulti koji uništavaju zgrade, biti proizvedeni. These units are slower and more expensive than infantry and cavalry. Te jedinice su sporiji i skuplji od pješaštva i konjice. Administrators, known more commonly as chiefs, are units which persuade enemy villages to join the attacker's realm. Administratori, poznat više uobičajeno kao poglavice su jedinice koje uvjeriti neprijatelja sela da se pridruže napadača carstvo. Units which gain experience in battle, known as Heroes, can be trained from an existing unit in the Hero's mansion. Jedinice koje steći iskustvo u borbi, poznat kao heroja, mogu biti osposobljeni iz postojeće jedinice u dvorac heroja.
The ultimate goal of Travian is to construct and upgrade a Wonder of the World to level 100. Krajnji cilj je Travian izgraditi i unaprijediti svjetsko čudo na razini 100. The World Wonder requires millions of resources and takes a large amount of time to complete. Svjetsko čudo zahtijeva milijune resursa i ima veliku količinu vremena za dovršenje. Once a World Wonder is upgraded to level 100, the game ends and the winner and their alliance is announced. Nakon što je svjetsko čudo nadograđuje na razini 100, igra završava, a pobjednik i savez je najavio. A player needs a construction plan in order to be able to construct a World Wonder; these plans are obtained from Natarian villages. Igrač treba plan izgradnje kako bi se mogli izgraditi svjetsko čudo, ti planovi su dobiveni iz Natarian sela.
An appropriate ranking system has been created that determines the players' rank from raiding, attacking, defending and building. Odgovarajući sustav rangiranja je stvoren da određuje igrača rang iz raiding, napada, obrane i izgradnje. Players can earn medals for their profile page by taking a top 10 place in the ranks. Igrači mogu zaraditi medalje za svoje Profil stranica od uzimajući top 10 mjesto u redovima. If a player gets themselves into the top 10 ranks, and earns a medal, it will contain information about the category, the position they came and of what week in since the start of the server they earned it. Ako igrač se dobiva u top 10 redova, a zarađuje medalju, to će sadržavati podatke o kategorije, položaj su dolazili i onoga što tjedan od početka servera koje je zaradio. Factions- frakcije
There are three tribes available to be played, the Romans , the Gauls , and the Teutons . Postoje tri plemena na raspolaganju da se igrao, Rimljani , Gali i Teutonci . Each has its own characteristics. Svaka ima svoje karakteristike. The Romans cities build faster than other tribes, the Gauls defend better than the others, and the Teutons are geared towards an aggressive style of play. Rimljani su gradovi grade brže od drugih plemena, Gali braniti bolje od drugih, a Teutonci su usmjerena prema agresivni stil igre.
However, each tribe can be played defensively or aggressively, so the actual style of play always comes down to the individual. Međutim, svaki pleme mogu igrati defenzivno ili agresivno, tako da stvarni stil igre uvijek dolazi do pojedinca. The fourth tribe, known as the "Natars", are an NPC tribe who were—according to the game—the enslavers of the Gauls and the Teutons before the Romans invaded Travian . Četvrti plemena, poznata kao "Natars", su NPC- plemena-koji su bili u skladu s igra-enslavers na Gali i Teutonci prije Rimljani napali Traviana. The Natars enjoy many benefits normal tribes do not, but only come into the game as part of the end game sequence, more specifically, 260 days after the start of the server (except if the player is on a three speed server, in which case they appear after 100 days. (Elite two speed and ten speed servers are available)). The Natars uživati u brojnim prednostima normalno plemena ne, ali samo dolaze u igru kao dio slijeda kraja utakmice, točnije, 260 dana nakon početka servera (osim ako je igrač na tri brzine poslužitelja, u kojem slučaju se pojavljuju nakon 100 dana. (Elite s dvije brzine i deset brzina servera su dostupni)).
Another NPC tribe is the "Nature" tribe, which the creatures occupying abandoned oases belong to. Drugi NPC pleme je "priroda" plemena, koji stvorenja zauzimaju napuštene oaze pripadaju. Unlike the other four tribes, Nature 'troops' do not attack but players can attack these nature troops. Za razliku od ostala četiri plemena, Priroda 'trupe' ne napada, ali igrači mogu napadati te prirode vojnika.
Villages- Naselja 
Along with the village a player starts out with, one can also found or conquer additional villages. Uz selo Igrač započinje s, on se također može naći i osvojiti dodatne sela. These additional villages increase total resource production, cause population growth and help support larger armies. Ove dodatne sela povećanje ukupne proizvodnje resursa, uzrok rasta stanovništva i pomoći podrška veće vojske. To found a second village, certain preconditions must be met. Da biste pronašli drugi selo, određeni preduvjeti moraju biti zadovoljeni. These include creating and leveling up certain types of buildings, along with earning a certain amount of culture points. To uključuje stvaranje i niveliranje određene vrste građevina, uz zarađivati određenu količinu kulture bodova. Culture points are automatically produced daily and accumulated, based on the amount and type of buildings in the village(s). Kultura točke automatski se proizvode dnevno i akumulirane, ovisno o količini i vrsti zgrade u naselju (s). Almost all buildings made in Travian give the village culture points. Gotovo sve zgrade su u Travianu dati bodove kulture sela. Production of culture points can be sped up by hosting parties in the village Town Hall. Proizvodnja kulture bodova može se ubrzala hosting by stranke u dvorani selu grada. After the required amount of culture points are achieved, and the player has built the required buildings to the required levels, the player may train 3 Settlers to go and found a new village at any vacant area chosen. Nakon što su potrebnu količinu kulture bodova postignut, a igrač ima izgrađen potrebne zgrade potrebne razine, igrač može trenirati 3 naseljenika da ide i osnovali novo selo bilo upražnjeno području izabrali. Settlers must be given 750 of each resource before they start their journey. Naseljenici mora dati 750 od svakog resursa prije nego što počnu njihova putovanja. A player may also choose to create an Administrator (Senator, Chief or Chieftain) instead. Igrač također može odabrati stvaranje administrator (Senator, Poglavica ili Starješina) umjesto. These units need a level 20 Academy first. Ove jedinice trebaju razini 20 akademija na prvom mjestu. They allow the player to conquer another player's village and make it their own, but a player's last or only village (ie the capital) cannot be conquered this way. Oni omogućuju igraču za osvajanje drugog igrača naselje i učiniti ga svojim, no igrač posljednjeg ili jedinog naselja (tj. kapital) ne može biti osvojen na ovaj način.
Alliances- savezi
The game is heavily geared towards cooperative play . Igra je jako usmjerena prema zadruga igrati . To be successful, players often need to work with others in an alliance and with allies. Da bi bili uspješni, igrači često je potrebno raditi s drugima u savez i sa saveznicima. It is to all practicable purposes impossible for any single player to win, but an alliance can win together. To je sve izvedivo u svrhu nemoguće za bilo jednog igrača koji je osvojio, ali savez može pobijediti zajedno.Resources can be traded between players, and towns can be reinforced with another player's troops. Resursi mogu se trguje između igrača, i gradovi mogu biti pojačan s još igrača vojnika. An in-game alliance feature is available, providing the main catalyst for strategic play within Travian ; players join and fight together from mutual benefit. U igri savez je značajka dostupna, pod uvjetom da je glavni katalizator za strateška igra u Travian, igrači se pridruže i bore zajedno s obostranu korist. Within an alliance, players can view attack and defense information for all alliance members, and also benefit from improved communication tools such as mass alliance-wide in-game messages. Unutar Saveza, igrači mogu vidjeti napad i obranu informacija za sve članove Saveza, a također imaju koristi od poboljšanih komunikacijskih alata kao što su masovna savez-širok u igri poruka.
Since the maximum number of members in an alliance is 60, 'wings' tend to form as an alliance develops. Budući da je najveći broj članova u savezu je 60, "krila" imaju tendenciju da se formira kao savez razvija. Splitting into wings entitles having multiple sub-alliances, often with similar names, acting as one alliance but in different areas of the game. Cijepanje u krila daje pravo da više pod-saveza, često sa sličnim imenima, djeluje kao savez, ali u različitim područjima u igri. Players in the same alliance may attack each other, but this would be considered treason . Igrači u istom savezu može napasti svaki drugi, ali to će se smatrati izdajom . Towards the end of a round, different alliances often join together, resulting in larger coalitions (known as meta alliances); other diplomatic agreements include non-aggression pacts (NAP) and confederations . Krajem kruga, različite saveze često spajaju, što je rezultiralo u većim koalicije (poznat kao meta saveza); ostalih diplomatskih sporazumi uključuju ne-agresiji paktova (NAP) i središnjice .
A ranking system determines alliances' rank from attacking, defending, raiding and growth. Sustav rangiranja određuje saveza 'čin od napada, obrane, pljačkali i rast. Alliance earn medals for their profile page by ranking in the top 10 for a category. Savez zaraditi medalje za svoj profil stranicu rang u top 10 za kategoriju. The medal will contain information about the category, the position they came and when they earned it. Medalja će sadržavati podatke o kategorije, položaj su došli i kad su ga zaradili.
End game- Kraj igre
Each Travian server ends with the "end game" sequence. Svaki Travian server završava s "kraja igre" slijed. For normal servers the sequence begins after about 260 days, and for Speed3x servers, it starts after about 100 days. Za normalne poslužitelje slijed počinje nakon oko 260 dana, a za Speed3x servere, počinje nakon oko 100 dana. After this time has elapsed, the Natars, a vicious tribe controlled by the computer , are released. Nakon tog vremena je prošlo, Natars, začarani pleme pod kontrolom računala , su pustili. As the players on the server begin to build the Wonder of the World, the plans of which they have captured from the Natars, they meet resistance from both enemy players and alliances and the Natars. Kako igrači na poslužitelju početi graditi svjetsko čudo, planovi koji su zarobljeni od Natars, susreću otpor s obje neprijatelja igrača i saveza i Natars. With every five levels that the Wonder is upgraded, the Natars attack the villages containing the Wonders until level 95, when they will then attack upon the completion of every new level. Sa svakih pet razina koje Wonder je unaprijeđen, Natars napad sela sadrži čuda sve do razine 95, kada će napad na završetku svake nove razine. The first player to build their World Wonder to level 100 wins the server, which stops and restarts after a period of time (generally about 3 weeks). Prvi igrač da izgrade svoje svjetsko čudo na razini 100 pobjeda poslužitelja, koji se zaustavlja i ponovno nakon nekog vremena (obično oko 3 tjedna). Then a new game begins, and the cycle repeats. Tada počinje novu igru, a ciklus se ponavlja.
0 komentara:
Objavi komentar
Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]
<< Početna stranica